I WANT TO BE A SKATEBOARDER !




gaaaaaah, jag har just sett ett program på mtv.com MADE- där en tjej blev made in to a skateboarder.
asså, det är verkligen så cooooooolt att kunna skejta så jag vet itne vad !
jag skulle ju egentligen ha lärt mig förra sommaren men det blev ju som itne av, men nu- jag vill verkligen lära mig.
inte speceillt mkt men bara så att man kan åka.
det är så sjukt ballt.
jag vet att jag kommer slå mig och typ ramla hela tiden men det är ändå värt det.
jag hoppas mina vänner som kan åka kan hjälpa mig nån gång, för det så SÅÅÅÅ COOOOOOOLT!
godnatt
.


Kommentarer
Postat av: GABBE

SKOJJARU MED MIG?

HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG EDWARD CULLEN/ROBERT PATTINSSON!!!



:DDD:D:D:



2008-12-26 @ 22:16:34
URL: http://grullishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0