jag gillar julen.


den ultimata jullåten


NU har jag fått upp julstämninen.
först var jag hos mormor och klädde hennes granen till julmusik och sen gi jagck jag hem och klädde granen hemma. mycket mysigt.
vi har en jätte ful och tunn gran men med lite pynt och glitter blev den helt okej julfin.
det känns verkligen som jul nu, kallt ute, ganska mkt snö, sol och mysigt inne och ute.
jag kan inte fatta att det är julafton IMORGON!!!!!!! :)
galet galet galet.
inte för att jag kommer få presenterna som jag kasnke vill ha men ändå för att det är jul,och även fast det egentligen itne är så stort egentligen men ändå. det är jul.
jagärglad.
stackars agnes&my som är i brasilien och inte får fira jul med snö,mat, julgran och presenter, men jag gissar att dom har det ganska bra iaf :)
 jag hoppas alla jag känner får ha en bra jul och jag hoppas det kmr bli en fin och bra dag imr.

GODJUL och godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0