sluta drömma om det ljuva livet....

jahupp.
ikväll hare varit klippa och klistra och chuck och håkan  hellström-
mina bildprov har jag inte gjrot på hela terminen men jag har gjort dom nu, men eftersom jag har en dator msåte jag ladda hem nått mysiigt, så jag blev lite förvirrad.
ont om tv serier nu för tiden- jag har kollat på en ny, eller för mig bara kasnke-Chuck, den var bra !
min rygg gör ont- har suttit länge.

 


HÅKAN HELLSTRÖM-  jag blir så glad av videon        
plus att jag är nästan säker på att timo räsinen är med- den blonda killen med gitarr.
nu ska jag kilaaaaaaaaaa- pusshejs.



Kommentarer
Postat av: frida

Mille, det är väldigt stor chans att det är timo. han spelade ju gitarr i håkans band innan hans solokarriär som är ganska ny. :)

2008-12-30 @ 19:32:24
URL: http://ffrriidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0