två dagar kvar.

trött och ont i ögat-
kvällen har varit roligt, den har gjort min dag.
jag mådde itne bra idag, sur trött arg bara allt kändes drygt.
men sen när jag hade gråtigt av mig till filmen AN AMERICAN CRIME- som var så hemsk jag dör.
kändes det lite bättre, men sen när jag träffade mina palllzz i tjejgruppen vart det bra.
ikväll var jag snygg, platta hår sotade ögen, kändees naijs :)
jag kasnke lägger in en bild sen, kanshe.
nu är jag hemma, trött och jätte ont i mina ögen, det sviiiiiider..,

jag kan verkligen inte förstå att det är jul.!
om( efter tolv) TVÅ DAGAR.
jag har verkligen ZERO, ingen ingen ingen julkänsla alls.
det kanske kom lite när jag vaknade och det var sol och snö och kanske lite när jag såg att det snöade
jätte mkt nu ikväll men annars ingen.
Det är samma sak som förra julen, det känns inte.
det kasnke är för att jag har blivit strörre men julen känns verkligen itne speciel.
jag vill itne bli en sån där som hatar julen, den är ju så fin och mysig men jag känner inget.
mitt rum är verkligen inte pyntat, en lite mini plast gran med gritter ljus och röa bollar sen
 äre bara precis som vanligt.
jag vill vara med agnes in brazil right now- värme sol bad och problem- DET KRM BLI BRA.
nej, nu ska jag lägga mig i min sköna mjuka säng och först läsa sen se chuck och gosa med min katt tilda och
sen sova.
wöhow, snart äre jul. PARTYPARTY



min outfit(oj vad det känns pinsamt att skriva) för kvällen och min fina lilla julgran som sprider julstämning i mitt hjärta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0