i had a dream

åh,jag vaknade nyss av den typ jobbigaste natten jag har haft nånsin.
jag somnade runt fyra(men det var för att jag såg på film) men då var allting bra,
men sen vaknade jag på natten att jag hade så SJUKT ont i magen så jag inte visste var.
det gjorde jätjtejätte ont, jag kunde itne sova och det kändes typ som att jag skulle spy.
jag hade så helahela natten, men jag lyckades somna iaf, men nu jag lika ont nu på morgonen.
det är nog för all den dumma julmaten och allt godis och fika jag åt igår.
åh, jhag ska alddrig äta så mkt igen.

MEN en rolig sak var det jag drömde;

först var jag typ i en gympasal, och sen spelade jag fiol med en grupp en annan skola typ.
och  i den gruppen var det en kille som jag typ halvt kände och sen när v hade spelat klart gick jag typ
iväg och då fick han VÄRLDENS damp och typ började skälla ut mig för att jag itne hade plockat bort (!?)
och sen, ( det var ju massa folk asså publik där i gympa hallen, jag tror det var på haga)
då tog han micken och typ skällde ut mig inför alla och var jätte arg!
men då gick jag och snackade med honom och var sur men då kom plötsligt linnea springande över gympahallen och kastade en svart converssko på mig och var jätte arg och då försköte hon typ gå ut och hålla igen dörren men jag försökte öppna den men hon höll emot och var jätte arg och ledesen för jag vet inte vad, ( och jag har aldrig sett henne så arg och sur på mig som hon var då) men sen pratade jag allvar med hennen och jag tror hon var sur för det den där killen hade sagt.
och sen hände ingenting men plötisigt satt jag och linnea i hennes bil men hennes stora syrra som körde och
där satt då jag, linnea och BLONDINBELLA i baksätet. ( helthelthelt random)
hon hade flyttat till umeå och  var vi vänner med henne och då skulle vi gå till nån marknad typ, och vi hade värsta fina klänningar som även blondinbella hade.
jag sa typ nått sånt här, alla stockholmmare är så himla dryga och ytliga men inte du, bla bla bla och hon ba, åhh :]
och sen kom vi till en skola och då sprang till en skola / varuhus och sprang runt och träffade några tjejer från en film kag har sett och sen så blev jag plötsligt
jagad av nån kille, jag tror att det var hinrik brant.

han jagade mig och var jättejätte läskigt. jag sprang runt och försökte gömma mig men det gick inte! mkt hemskt !

osvosvosv, sen vaknade jag och hade ont i magen.
SLUT, jag drömmer alltid sånna drömmar !


thihi, nej oj det här blev långt men nu ska jag ställa datorn på nattduksbordet och se lite chuck, PUSS

Kommentarer
Postat av: mm

CHUCK fett najs

2008-12-25 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0