GOD JUL

JULLOV.
så skönt det kmr bli.
jag har så trött efter skolan så idag jar hag typ bara sovit hela dagen och nu ikv vet jag itne var jahg ska göra.
jag hoppas,hoppas,hoppas det kmr mer snö så att det verkligen går att åka snowboard !
nu tror man ju det knappt är jul- bläk.
jag är avundsjuk på agnes&my, BRASILIENBAJSARNA !
dom har typ 30 grader sol, bad medan jag har typ nollgradit så att det är bara blött och regnar!
jag vet itne riktigt hur jag ska spendera mitt jullov- julen kmr bli tråkig men nyår kmr nog bli kul och efter då blire mellan dagsrea in stockholm.
jag har köpt alla mina julklappar- förutom till min far men det kan jag göra sen.
känns skönt, det är så sjukt mkt folk på stan hela tiden, och imr kmr det vara ännu mer än vad det var idag.
gabbe är söt- hon är min ända vän i skolan nu när mina bezzzzzzt pallz är in braziil.
jag hoppas jag kmr göra nått kul och itne vara sitta hemma vid datorn och titta på film och tråka.
NEJ, mer snö åt folket då bli alla glada och allt blir bra-
PUSS-god jul.


DAGENS ARTISsnow patrol- deras nya album A Hundered Millons Suns är värtsa mysigt. men det slår ändå inte deras gamla, eyes open- gaaah det är fortfarande såååå bra :)

Kommentarer
Postat av: agnes

saknar dig bajskorv, men jag maste halla med, 30 grader sol later lite battre an 0-gradigt tovader, sa jag stannar nog har

pusshejs (:

2008-12-20 @ 03:19:40
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0