julafton är över


NU är min julafton över.
jag har haft en jätte mysig dag med mys och MAT.
gaaaaah, jag har ätit så mkt att det är konstigt att jag itne har spytt.
men det var mysigt med alla julklappat, kalle anka, mat,julmusik och familj.
efter karl-bertil jonsson (SOM JAG HAR INSETT VAR MKT BÄTTRE IÅR ÄN VANLIGARE ÅR)
 så vara lite paket/lott lek och sen litelite presenter, v fick vi ett ps2 och gitarhero,singstar och andra spel så sen efter det vare bara  spel spel spel och jag har insett att jag suger på gitarhero och jag trodde att jag var mkt bättre än så, men nu får jag iaf träna.
sen kom isakssons med glögg och godis och sen vare av till mysig midnattsmässa i hörnefors.
naw, det var mysigt med lugnt och bara skönt mys.
sen vare ännu mer fick och mmkt revligt prat med nu är jag så trött så att jag dör.
jag håller på att dö, jag kmr aldirg klara mig till nyår.

jag tycker lite synd om my&anges mina snyggaste vänner ever.
dom får itne fira med sin vanliga familj och mat mys och släkt.
men jag hoppas dom har det bra och jag vill bara att dom ska veta att jag saknar dom era töntar <3

det här har faktiskt varit en ganska kul jul,enkel och mysig som julen ska vara.
imr blir det bara bara bara SOVA vila och tjocka sig ännu mer än vad man har gjort idag.
varför ska man äta så mkt egentligen, man mår ju bara dåligt sen !?
NEJ, nu ska jag sova efter att ha sett lite chuck, det är verkligen the best ever.
imr ska jag spela gitarhero world tour och äga sönder allt och alla ! :*
pussgodnatt och hoppas att alla har haft en bra julafton och att alla är lika glada och trötta som jag :) PUSS


sagan karl- bertil jonsson var det bästa på julafton tyckte jag!
- ATT TA FRÅN DOM RIKA OCH GE TILL DOM FATTIGA. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0