utmanad av gabbish.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddela de utmaade på deras bloggar.

8 (4) Favoritprogram
justnu;
90210
gossip girl
grey's anatomy
one tree hill
desparate housewifes
ANTM (top model)
idol
chuck

8 Saker jag gjorde igår
vaknade hos agnes
åt scones
läste
åt godis
såg film
tog en powernap.
gick på konsert
såg på vänner.

8 Saker jag ser fram emot
SKOLKATALOGEEEEEEN !
fredag, skolan slutar ska på bio, (A)
nyår- nyårsläger!
jullov
SNOWBOARD !
februari - indien
gymnastiet- om det blir bra.
SOMMAR

8 Favoritrestauranger (blev bara 6)
hmmmm-
Viktors-
restaurangen, Restaurangen
Taj mahal
den där vid norrlandsoperan
mongolisk barbeq i sthlm
barista (A)


8 Saker på min önskelista
hmmm-
klocka
extern hårddisk
kamera
gitar hero
snö
snö
snö
SNÖ

jag har inga vänner så jag utmanar ingen- men dom som vill- thihi

 
kate nash- mysskiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0