yeeeeeeey

HEJ, åg vad jag är glad ! NU är allting klart i skolan :)
jag gjorde bort min fysik redovisning och svenska bokrecension dag- och nu är bara tjilla torsdag och kyrkan fredag sen äre JULLOV !! så taggat !!! :)
mitt jullov kmr säkert vara gansak tråkigt, itne så mkt att göra men jag kmr nog bara vara hemma och vara med kompisar och typ sova och tare lugnt, men det kmr vara jätte braaaoooooooooo :)
men ett minus är att det så himla hals och blött och blåsigt och tråkigttttt ! jag höll pånger så att halka hela tideen !
ikväll bliree bara mys och jag ska snart gå över till min mormor och göra munkar, (A) och sen ikväll blir GOSSIPGIRL!
imr slutar jag tidigt, men då måste jag på stan och köpa julklappar och jag måste se TWILLIGHT !
sista dagen den går på bio imr,hoppas jag hinner ser den :)
nu ska jag ladda hem gossipgirl,och chuck och sen ska jag BAKA- julstämningen stiger- PUSS



DAGENS ARTIS ; veronica maggio- hennes nya album är super braooooooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0