090428

hejsan! min dag har varit bra men jag är trött idag !
igår efter skolan åkte jag och agnes hem till agnes och gjorde VÄRLDENS GODASTE KAKA- vanlig kladdkaka och sen hedde man på After Eight och sen äter man det med citron/kaktus sorbé - åh, vad gott det var !!  MUMMA
vi åt det och såg det senaste avsnittet av 90210.
vi har inte laddat hem på snart en månad (vi är duktiga) och vi hade väntat på att det senaste avsnittet skulle komma ut på tv,så vi såg det helt lagligt.
 mkt mysig.

jag har snott bilden från agnes :)

vi har klassfoto imr och jag har världens sämsta hud och massa finnar så nu sitter jag vid min dator med aniktsmask- och jag känner mig mkt vackar verkligen, skulle tagit en bild men min kamera är borta- så det suger.
men PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0