Didnt we almost have it all When love was all we had worth giving? The ride with you was worth the fall my friend Loving you makes life worth living.





hmm, vad har jag gjort idag?
jag har inte gjort så mycket, inte varit så aktiv sista dagen på lovet men den har då varit okej.
först i morse var jag ute och powerwalkade i typ en timme, ( kände mig riktig duktig faktiskt, haha)
sen så kom mor och hämtade upp mig och syster i stan åså hade vi kör övning.
det gick ganska bra, men taggar fredag.
FREDAG KLOCKAN 19.00 VASAKYRKAN SKA JOY SJUNGA ( MIN KÖR ) PÅ LUFF- KOM!
efter det så pluggade jag lite, chillade, satt vid datorn gjorde inte så mkt.

tre roliga saker med min dag.
1.jag och agnes upptäckte genom att snoka att våran exklass kompis var gay, mkt roligt.
2.
mammas nya kille i p3 är verkligen SÅ roligt att lyssna på!
3
. jag pratade med clara i telefon i en och en halv timme, mkt mkt mkt roligt!
peace
bara en knasig bild :)

Kommentarer
Postat av: agnes

JAG VILL SEEE :( men jag kann inteeee

2009-04-20 @ 08:32:21
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Agnes

OMG SÅ SNYGGGG

2009-04-20 @ 21:06:06
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0