finns det något bättre än att åka bob?

asså finns det något roligare än bob?
verkligen.
idag har det varit sorligt och jätte bra väder så vi drog till prästberget, en slalombacke, fasst som var stängd.
där gjorde vi en liten grotta där vi satt och solade och sen gick vi upp i backen och körde bob.
vi gick nästan högt upp i backen, och den var mycket lång och brant !
jag och aron körde mot hanna och isak.
det är såååååå roiliiiiigt- det gick hur fort som helst och sen så strörtade vi in i en snödriva på slutet.
dom har filmat när vi körde och det gick inte lite snabbt.
sen satt vi och solade och bara tjillade.
de andra satsade på googel-bränna, men inte jag- men jag tror jag har fått färg.
igår var det lika bra väder och då var vi i backen och det var verkligen helt fantastiskt.
men idag har jag ont i högra sidan av kroppen, i höger vad,låt,arm och nacke.
fråga mig inte varför, jag tror att det är för att jag står med vänster fot fram när jag kör snowboard och att jag svänger och gör allt sånt med högra benet? kanshke?
nej, nu ska vi äta god mat och sen ska vi åka hem ikväll.
det blev inget dollarstore, det hade stängt- men jag är inte ledsen.
ARVIDSJAUR, det är verkligen så braaaaaaaaaaaao.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0