JAG HATAR ATT VARA SJUK, ALLT ÄT DAMP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag hatar att vara sjuk- det är den sämsta känslan i hela världen.
jag har feber,han hals är helt fucked up och allt är bara damp.
jag hade 37,8 graders feber i morse och det var mindre än igår- men nu har jag 38,5 !!!
jag kan typ inte göra nått för att mitt huve gör så ont, och jag har glömt massa saker i skolan så jag kan inte göra massa uppgifter och jag ligger efter i matten nu och allt är bara bajs.
jag kmr aldrig bli frisk!
jag kommer vara sjuk hela helgen,kommer inte kunna vara med mina vänner, kommer inte kunna plugga, kommer ligga så mycket efter sen,och sen kommer jag vara sjuk i flera veckor i skolan och då sen när jag kommer tillbaka kommer jahg liugga efter i allt, svenska,fysik,matte,spanska,biologi,engelska ALLT!!!
sen kmr jag typ få influensan och måste vara hemma i tre veckor åså kommer jag hela tappa i skolan, kommer imissa allt med konserten kommer och kommer inte kunna träna kommer inte kunna träffa nån allt kmr bar bli damp.

JAG HATAR ATT VARA SJUK-allt kmr att skita sig.

Kommentarer
Postat av: agnes

MILLE

jag lovar att du är frisk om några dagar och kan komma och ha "roligt" i skolan, (=

HÅLL UT

2009-04-23 @ 21:46:19
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0