lovlovlov

heeeeeeeeeeej- jag som har den tråkigaste bloggen i hela världen !
jag har glömt bort att blogga eftersom jag itne har något roligt att blogga om.
men lovet har gått fort,fort för fort men allt är bra med mig.

tre bra saker under lovet;
- jag har upptäckt bloggliving ( bloggkoll )
- jag har börjat gå in på, omegle.com, där man pratar med folk, som msn, från hela världen, mkt trevligt
-jag har varit ganska mkt med kompisar- och vi har pratat mkt, och det är väldigt skönt. prata,prata,prata


tre dårliga saker under lovet;
- jag har upptäckt bloggloving/bloggkoll, vilket gör att jag kollar så mkt på bloggar att jag själv glömmer bort att skriva.
- jag har inte fått lika mkt gjort på lovet som jag skulle ha velat, bara typ sovit och tiden går så fort
- jag har inte varit med clara än, vi som skulle vara så mkt med varandar under lovet- vad hände?

det här var bara lite av mitt lov- nu snart kommer mamma hem från afrika, YEY

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tja! Kul att du gillar dom, fortsätt gärna läsa, hehe.

Bilderna hittar jag lite överallt. Vet att det inte är ett sånt svar du vill ha men det är sant. har en mapp på datorn där jag sparar snygga bilder från olika forum osv. När det gäller mando bilderna så har jag säkert 1800 bilder, bara på Gustaf Noren. Har vart ett mandofreak liksom. Men jag skulle väll säga att alla Mando/Pete bilder är hittade på olika fan forum, fotografer, hemsidor, livejournal, fotosidor, sidor som liknar flickr osvosv, listan kan göras lång!

2009-04-17 @ 18:28:36
URL: http://HoldOn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0