måndags-mosig

nu ligger jag i min säng och lyssnar på radio och är allmänt trött och mosig.
första dagen på skolan var inte jobbig, men dryg. vi hade ju styrdans,haha och det var ju kul! HAHA
efter skolan gick vi på stan sen åkte jag och agnes hem till henne där vi typ somnade i soffan och bara tittade på topmodel. sen åkte vi in till sthaaan och körde spinning.
jag har inte tränat alls på två veckor så det var ganska jobbigt,JA !
nu måste jag göra matte provs saken, men jag tror inte att jag orkar- gör den imr :)
nu är jag trött och less och vill bara sova- PUSS


det var säsong 5 av top model, den som jag inte har sett och då var det en bild på Nigel Barker,han som är "domare" när han var model- han var jätte jätte jätte fiiiiiiin- jag och agnes blev kära.ERKÄNN !

bilderna högst upp- YUMMIE

Kommentarer
Postat av: agnes

YUMMIE

2009-04-20 @ 21:26:12
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0