sommmmmmmmmmmmmmar

heeeeeeeej :) nu är jag glad.
jag är typ nästan frisk, bara lite snuvig så det känns bra, och det är jättefint väder och då blir man så glaad!!!
jag får dock inte gå ut typ, menmen :) haha iaf.
jag har mkt,mkt,mkt att plugga har jag kommit på men jag har inte gjort det än, men nu ska jag göra det !
först ska jag läsa "ett öga rött" och sen ska jag plugga matte eftersom jag har natinella på måndag.
jag kommer ju itne komma träna på ett tag förrän att jag är helt,helt frisk, så
AGNES, det blir nog bara 90210 och kladdkaka imr, ingen spinning, men ingen dör väll av det.

nästa helg äre valborg, jag taggar, och sen ska jag åka till sthlm och shoppa helgen efter det,känns sjukt taggat-
och sen äre sommmar typ- yey :) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mille!!! Jag får inte tag på dig. Tänkte bara säga att tjejgruppen är inställd ikväll. Hoppas du hinner läsa detta. Vi är för få! Ha en härlig tisdagskväll! Puss

2009-04-28 @ 15:30:01
URL: http://fruhagglund.blogg.se/
Postat av: millie

cool header du har! :)

2009-04-28 @ 15:35:20
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0