Staring at the blank page before you Open up the dirty window Let the sun illuminate the words That you could not find Reaching for something in the distance So close you can almost taste it








jag orkar itne skriva nått idag.
jag har fortfarande lite sjuk, men det är ändå bättre.
idag har jag faktiskt gjort lite, städat mitt rum, fixat, sorteeras osv- känner mig duktig.
jag taggar påsklovet jätte mkt nu då blire arvidsjaur och snowboard !
hmmmmmmmm- vad hinder nu dåeee?
jo, nu ska jag se på the hills förhoppningsvis, och sen ska jag läsa på mitt epilepsigrej som jag har redovisning på imr.
peace jaoooooooow.

NÅTT JÄTTE BRA SOM HÄNDER / SKULLE HÄNDA IDAG !
the hills season 5 börjar idag, avsnittet skulle komma ut vid tio, så jag ska kolla om det går att se på mtv.com nu.
jag är sjukt taggad och det kmr bli sååååååååååå kul, yeeeeah :)

Feel the rain on your skin,no one else can feel it for you,only you can let it in
No one else, no one else,can speak the words on your lips, drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open,today is where your book begins ,the rest is still unwritten, yeah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0