think about the epileptics dogs.

haha.
jag sitter och jobbar med mitt biologi arbete om epilepsi.
jag är så seg,har inte börjat med det förrän nu, men jag trodde det bara skulle bli litet, men nu blev det sju sidor.
men jag ska bara lära mig det utantill så blir det bra, haha.
men iaf, jag googlade på epilepsihundar- det finns typ hundar som kan förutse anfall hos människor, (ganska ballt, HAHA)
iaf, men det fanns inget på svenska, åså googlade jag det på engelska åså kom flight of the conchors upp.
haha, jag hade nästan glömt bort dom, men dom är så sköööööööönt.
det här kasnke inte var deras bästa låt, men jag var tvungen att ta den bara för att den hette, Song for Epileptic Dogs.
HAHA, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0