You And Your High Top Sneakers And Your Sailor Tattoos And Your Ole' 55 That You Drove Through The Roof Of The Sky Up Above These Indifferent Stars While You Just Kept Coming Apart, Right In My Arms









dagen har varit bra- lugn. mest tjillat, men även varit ute och städat och varit duktig. jag har hittat ett nytt favorit band- heter iaf,the gaslight anthem. jag har lyssnat igenoms deras skiva, på youtube, men jag vill verkligen ladda hem den och ha den på ipoden, men det går ju inte- så jag är lite arg jag försökte fixa spotyfie, men jag klrade det inte, men agnes eller nån får hjälpa mig. nu snart ska jag träffa linnea med flera i sörmjöle och ha trevligt. riktig sommarkänsla idag, jag vill typ ha short på mig nu, men det kanske blir lite kallt till ikväll. menmen, allt trevligt till er
the gaslight anthom, the 59 sounds- mktmktbra !





deras bästa låt heter - old white lincon-LYSSNA

peace.
pe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0