We could keep trying but things will never change So I don't look back


heeeeeeeeeej :)
min dag har varit mkt trevlig.
vaknade hos agens och sen åkte vi, först missade vi bussen men sen åkte vi in till stan så träffade jag johanna.
jag och agnes hade jätte mysigt och bara mys och vi såg anastasia och bara pratade.
att bara prata och bara vara och inte göra nått speciellt- det är så skönt!!!
sen träffade jag johanna som jag inte har träffat på hur länge som helst.
det var jätte roligt, och jätte skönt- johanna är en roooolig prick ( som linnea skulle sagt)
jag har faktiskt tagit bilder med mobilen som jag ska lägga in, men de dampar så de blir senare :)
peaaaaaaaaaaaace.
just nu lyssnar jag på robyns och kleerups , with every heartbeat- i like the video xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0