SKOR

jag har hittat världens snyggaste skor.
jag såg dom förra sommaren och jag kmr ihåg att jag ville ha dom då med.
dom är jätte bra, typ 4,5 cm klack, så att man kan ha klack och gå i dom och ändå ska kunna använda dom till vardags !
dom kostar dock, (eller endast som alla andra skulle säga) 349 kr.
men frågan är ju, ska jag vänta tills att jag har varit i stockholm? den 10e maj innan jag köper dom?
jag hoppas,hoppas,hoppas dom passar.
ännu en till anledning att åka till strömpilen mina vänner.
MEN ATT DOM ÄR SNYGGA!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: agnes

JÄTTESNYGGA,, vi tar en shoppinghelg nästa vecka! :D

2009-04-20 @ 22:39:09
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Linnea

dom var skit snygga :)

2009-04-21 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0