Round and round And my heart's keeping time To the speed of sound I was lost til i heard the drums Then i found my way




jag kom nyss hem från en mysig film kväll med mina kör tjejeer.
min dag har varit ganska bra, eller aja- helt okej.
matte nationella kommer att gå åt pipsvängen efter påsk och det slog mig äve.n att den nya nedladdningslagen infördes igår.
jag fick typ panik där ett tag, seriöst, jag kmr inte klara av att inte ladda ner, seriöst.
men jag har faktiskt inte laddat ner nått idag, för jag såg programen på youtube, men det är bara vissa program som kmr ut där. men iaf, jag får hoppas på att det fixar sig..?
men sen åt vi värsta fina&goda middagen för imr åker min mamma till afrika i två veckor, så det var ett litet förväl.haha
men sen gick jag och hanna till madde och såg på HAIRSPRAY :)
haha, jag hade itne sett den filmen innan, och det ända jag visste var att zac efron och john travolta var med.
men den var jätte braaaaao ! :) dom dansade jättebra och roligt och jag älskar 60-tals modet, det är så fint med klänningar !!
jag vill verkligen,verkligen,verkligen ladda med soundtracket till det men jag vågar inte ! :(
men det var mkt bra och man blev jätte glad av den :) haha






nu ska jag packa inför helgen och bara sova sen.
helgen kmr bli rolig med stressig, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0