You and me always, and forever You and me always, and forever ba ba ba ba da ba, it was always You and me always..






den här låten är med i linas kvälls bok- därifrån kände jag igen den.
jag hörde den på radion för ett tags sen, och den är verkligen så mysig.
asså när refrängen kommer blir man bara glaaaaaaad ! den är verkligen sjukt mysig.
typ världens finaste och mysigaste och typ gladaste kärlekslåt. LYSSNA



You and me always, and forever
You and me always, and forever
ba ba ba ba da ba, it was always
You and me always..
Me and we'll always be together
You and me always, and forever
ba ba ba ba da ba, it was always...
You and me always, and forever
You and me always, and forever
ba ba ba ba da ba, it was always...
You and me always, and forever
You and me always, and forever
ba ba ba ba da ba ba....
ba ra ra



   
 


Kommentarer
Postat av: agnes

vem är det som göpr låten i O.C: när johnny dör?

2009-04-21 @ 19:53:47
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: FEBB

Åh va kul, tack så jättemycket! Oj lite dålig på att förklara i bloggen sry ;P det är sts.se ett språkreseföretag, jag beställde och blev den miljonte kunden sen de startade företaget 1958. så jag fick åka till göteborg och få en minipc och 5000 kr i rabatt på språkresan. Men ja har alltid så otur så nått kmr väl snart att inträffa.. haha ;P

2009-04-22 @ 09:54:59
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Gabbee

sv; joo allt är bara finfint.. KRYA PÅ DIG!

harrypotter klippen.. ska se de när jag k0ommer hem.



söta tandborstsbilder btw

2009-04-22 @ 11:46:57
URL: http://grullishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0