GLAD

haha- men orkar verkligen inte uppdatera när det är sommar.
men iaf- jag kom hem igår vid fem typ och sen då packade jag upp en snabbis
och sen så träffade jag min kära vän linnea !!!
det var så länge sen, typ besöksdagen på tb- typ tre veckor sen, så det var awesome :)
vi satt och pratade i några timmar och sen då vid halv tio typ så åkte jag till bettnäs och träffade folk.
AGNES&GABBE !! hade inte träffat dom på mer än två veckor, oh.- dom är dom bästa !!
kvällen var verkligen superduper lyckat !
mycket trevligt folk som man halvkände snackade men många- mycket trevligt !
KALLE&ANTON, ni gjorde min kväll typ !
haha, vi snackade just om att vi skulle sakna stöckepojkarna från våran klass och sen så var dom där !!
så det var typ roligaste på länge ! hahaha- SJUKT GLAD :) haha
-

kalle,mille,agnes !


anton&gabbe!
gabs&agnes sov hos mig, och sen nu var vi nyss i stan och myste,
verkligen skönt att träffa dom igen !
och nu ska jag städa och nu om tre kvart ska jag träffa mina joy-tjejer.
och imorgon kommer victor !! :D
peace!!

Kommentarer
Postat av: gabbe

en riktigt lyckad kvääälll! kul att du bloggar nu igen har saknat det... fniss

2009-08-17 @ 12:39:08
URL: http://grullishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0