"HÄNT I VECKAN" thihi

mina dagar har varit awesome. iaf den här dagen.
idag hade jag sovmorgon så jag sov i lägenheten och jag började tjugo i tio.
sköönt, så jag sov länge och sen kom gabbs åså cyklade vi till skolan.
sen hade jag två lektioner sen slutade jag, skönt.

igår var inte lika bra, eller den var bra förutom att jag blev av med mitt sim-kort.
jag glömde mobilen i skolan och sen vare nån som tog det och så.
jag fick tillbaks mobilen så det var lugnt, men det var bara galet irriterande.
sjukt sur och arg, och sen dampade hanna och allt så det blev inte bättre.
skulle tränat med det blev inte och allt planerat som jag skulla göra den dagen sket sig.
inte ok.
men kvällen blev najs iaf, agnes och gabbe kom till mig i lägenheten och vi chillade
och sen kom petter&crille och vi såg på sexandthecity och myste.
sen på kvällen åkte jag och gabbe in vid tio och köpte ben&jerry's och juice och djuelvrål
och sen satt vi och pratade om alla möjliga saker ett tag till.
mina vänner gör mig glad, det är skönt.
 
 men iaf, jag kom hem vi två idag och jag har tröstätit glass osv typ och
försökt fixa mitt sim-kort och det men allt dampar, hittar inte min puk-kod så jag kan
typ inte fixa det osv, men nu ska jag typ beställa ett nytt snart så jag hoppas det fixar sig.

imr äre fullt upp, skola 08.30-16.00 sen efter det är iksu, 16.15-17.10 + dusch och fixa
sen ner på stan till vasa och göra fika med vänner sen luff och sen imr victor, YEY :)
oj, långt igen men jag hoppas att ni mina trogna vänner som läser min blogg,
orkar läsa allt, PUSS


nu ska jag plugga, så jag inte failar på engelska glosorna imr :)


Kommentarer
Postat av: linnéaj

åh vad du är superduper finast!

2009-08-27 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0