S09b

jahapp- då var andra skoldagen avklarad.
eller egentligen var det som ingen riktig skoldag eftersom vi bara lekte på campus.
vi gjorde typ olika lekar och grejer och stationer, inte superkul men ändå okej.
man fick se alla i de andra klassen och lärde känna några lite bättre!
imr har vi vanlig dag enligt schemat- börjar halv nio och slutar fyra. yey?
nej- inte så taggat men lite, kommer bli kul och se hur det blir-
haha,jag är typ lite taggad ! men klassen är ändå bra,so far iallafall.
tjejerna i klassen håller ändå ihop och snackar mycket och så,så det känns kul.
jag snackade jättemkt med en tjej som heter moa och flera andra som jag inte kände så det var kul.
det är skönt, för jag hamnde i linn och sigens klass som jag som känner så det var skönt och bra lixom.

det är även sjukt skönt att gabbe och petter&grim går på minerva!
det är skönt att man har folk som man känner som man kan prata med precis som vanligt.
gaah- imorgon måste jag gå upp klockan halv sju typ- INTE KUL !
nu ska jag äta och se fight club- peace.

Kommentarer
Postat av: b&v

hehe vad roligt att du gillar vår blogg! ;D Keep going, de kommer mer!

2009-08-20 @ 22:24:36
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0