update- låååååångt men kul ! :)

mycket som har hänt som jag  måste skriva om, men jag känner mig itne taggad.
oh, jag har just upptäckt facebook typ- KUL- jag gillar'e !
jag borde skriva någon sånhär resume av sommaren, SUM09 typ- men jag orkar typ inte.
men iaf- vad har hänt?


- victor kom, MYSIGT! vi var hemma först och sen åkte vi in till stan och var med gabs&agnes.
det var awesome, tyckte jag !! allt gick super och jag hoppas/tror/vet att han tyckte om dom,
även fast vi/dom var på ett väldigt specillt humör- helt galna men mycket bra!
ÅH, jag tycker om victor, det känns så bra tycker jag :) ( lite pinsamt att han läser det här men iaf ) :)

- victor åkte vid fyra typ,:(, men sen då vid sju var det fotbolls match i sörmjöle.
jag åkte dit och träffade linnea&carran, william, tollo och anton- 3-3 blev det och det var kul !
sen efter det så for vi, jag,linnea,carro,william,anton,jonathan,thomas,daniel och henrik (nån fler)
och vi grillade,pratade,skrattade och hade hur kul som helst !!
sörmjöle folk är verkligen det bästa!!!  kmr bilder sen från carran !

- skola idag- vaknade 05.20- KONSIGT !! men somnade om.
började vid tolv men kom in till stan tio, jag och gabbe var i min längehet och oroade oss för
våra nya geeks/fjortisklasser på minerva- men det blev inte så farligt.

- kändes ändå typ bra med klassen- eller var med dom i typ två timmar så kan itne säga så mkt.
men hamnade med  dom jag kände lite innan så det var SKÖNT !
hoppas det blir bra.- tror typ det !

- efter skolan kom agnes till min lägenhet och sen gabbe&petter och sen grim.
vi gjorde kladdkaka- två gånger- mycket tjockt och mycket gott. =)
sen låg i och pratade ett antal timmar och det var skönt och mysigt- verkligen bra!
synd att agnes bryter minerva pakten- hon är den ända som inte går där av oss.

- kom hem vid halv åtta- åt en konsig middag och nu har jag sett på friidrott och
suttiit vid datorn tills nu.
kommer bli konsigt att lägga sig tidigt- men ska ändå bara ta 09.25 bussen, så ändå sovmorgon :)
imr är det campus med alla minerva ettor typ- taggat?

OBS- jag har upptäckt facebook ! att det är kul alltså- det är typ najs- mycket najs.
har inte förstått vad det var som var så spec med det förut med nu äre mkt ok- ( héhé )

mkt långt inlägg- hoppas nån orkar läsa- ändå kul ! PEACE

Kommentarer
Postat av: agnes

JAG LÄSER :D

2009-08-19 @ 21:57:40
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: gabbe

jag LÄSTE

2009-08-20 @ 15:38:26
URL: http://grullishen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läste också(a)

jättemysigt på grillkvällen, +du är sjukt snygg!!

2009-08-20 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0