varberg-update

jow people !
varberg är awesome- jag har varit här två dagar ni och det är skönt.
men måste erkänna att jag hellre hade varit hemma- men vad kan jag göra?
igår var det bra väder så då stekte jag och fick tillbaka lite färg så det känns bra- men
idag har det inte varit lika bra väder men idag har jag mest bara chillar för jag har varit så trött.
men det är bra här- skönt och avslappnat och mysigt-
är här med mina kusnier som är underbara och sen imr kommer hanna så då blir det ju lite
mer sällskap och kanske lite roligare-
men ändå- skulle varit awesome att vara hemma med alla !!!
men sen på lördag!?kommer clara hit !!
i två dagar-det kommer bli awesome !!

men jag saknar alla hemma- !! men ring/smsa mig så får jag nått att göra !!
hehe- 0705357332 ! PUSSPUSSPUSS



thihi- hittade massa gamla bilder på oss som farmor&farfar har på din dator- haha
jag och min kusin 2006

mille&hanna 2006- jag var mkt sötare på den tiden !
hittade inga fler bra bilder-
MEN - JAG KOM ¨PÅ- JAG SKA / MÅSTE PERMANENTA HÅRET SNART IGEN !!
xoxo

Kommentarer
Postat av: gabbbeeee

2009-08-03 @ 15:02:35
URL: http://gruul
Postat av: Anonym

vad söööt/gabbe

2009-08-03 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0