HAHAHA '

från felsms.com
Till: Mamma
Sms: Skulle vara najs om du fixade 1 35:a jäger och ett 6-pack corona och 2 russian (vodka) tills på onsdag
Svar: OM DU VILL SE DAGENS LJUS NÅGON GÅNG MER I DITT LIV KOMMER DU HEM OM 10 MINUTER!!!

Förklaring: Skulle komma till en polare som brukar köpa ut men kom till morsan istället och det blev ett jävla liv men jag tror att jag var hemma på 6 minuter.

Till: Chefen
Sms: Ska in i duschen, önskar du var med! <3 Älskar dig!
Svar: Kan se det mig framför mig.

Förklaring: Skulle till min pojkvän men råkade chefen istället, som trodde det var hans fru som smsade. Jobbar inte kvar där längre.

Till: Samme, en kille jag ville ha
Sms: Alltså fan, jag vill att Samme bara ska vara min och att han ska dumpa den äckliga bruden han har nu...
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka det till min kompis men som ni säkert fatta så råkade jag skicka sms:et till den där "Samme" som jag ville ha. Tro det eller ej, han dumpa bruden haha!

Till: Pojkvännen
Sms: Han ska sova hos mig för första gången ikväll, så vi får väl se vad som händer inatt, ;) Uppdaterar dig imorgon när han har åkt om allt som hänt!
Svar: Skickat fel gumman? Vi får se vad som händer inatt. ;) Och du, snälla håll det bara emellan oss och skicka ingen detaljerad lista till din polare, är du snäll.

Förklaring: Jag var i exstas för att min pojkvän skulle sova hos mig för första gången. Och hade en diskussion om det med min bästa kompis. ett av smsen råkade dock skickas till honom istället för min kompis. Gaanska så pinsamt, han skrattade ut mig när han kom hem till mig senare.

Till: Dåvarande flickvän
Sms: Hjälp Shakke! Jag tror att jag har slutat ha känslor för min flickvän! Träffa henne idag och kände liksom inget! Vad ska jag göra!?
Svar: Bra jobbat, Petter

Förklaring: Hon gjorde slut nästa dag. Snabbt och smidigt

Till: Flickvän jag just dumpat
Sms: Hej Ida, nu har jag gjort slut med Therese föralltid... Hoppas det blir bättre nu.
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till en tjejkompis (Ida) men skickade direkt till exflickvännen som jag gjort slut med för fem minuter sen. ILLA!

Till: Seb (Ex)
Sms: Jag tror Seb har ny flickvän. Jag såg honom och en tjej nyss.
Svar: Nej, vi är bara kompisar.



Kommentarer
Postat av: linnéaj

hahahahaha det är så fruktansvärt kuL!



denna typ:



Till: Mor till sin dotter

Sms: "Hoppas du får kuk ikväll"

Svar: VAFAN MAMMA!?!?!?



Förklaring: Hennes T9 prioriterade lite konstigt, hon skulle skriva : "Hoppas du får kul ikväll"



och:



Till: Linda

Sms: Lindas baby såg faktiskt lite mosad ut haha

Svar: Vad säger du? Gud vad hemsk du är, vi ska nog inte ses mer!



Förklaring: Gud vad jag skämdes, vi som va så bra kompisar men nu är vi inte det längre, hon skulle nog aldrig vilja att jag träffade hennes barn.

2009-12-22 @ 17:55:39
Postat av: agnesssssssss

hahahha så hilma kuuul :D

2009-12-22 @ 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0