JAG SNOR GABBES TEXT OM PARAMORE

HEJ- om paramore / stockholm- orkar inte skriva nått-
men gabbe hade skrivit det så bra i sin blogg så jag
tycker samma sak så jag skriver samma sak (A) haha
LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS





Paramore var så grymmmma live så jag finner nästan inga ord till det! Vi trängdes och köade i ett x antal timmar med förfrusna tår och jag kan inte påstå att det inte var värt det. När vi äntligen stod vid scenen bland alla paramore fans så kunde jag knappt röra mina armar!. Agnes svimmade dramatiskt nog, hon pallade inte trycket men var dock back on track efter 20 min efter att hon fått vatten av vakten vid stängslet. När Mille bråkat klart med några Stockholmsbrudar om platsen vid stängslet som agnes lånat av dem så stod vi i den oändliga massan igen och inväntade Paramore. Sedan när de började spela så var vi längst fram konstigt nog och mina stämmband dog då jag meningslöst försökte sjunga med henne i låtarna! Två timmar kändes som 20 minuter, vilken känsla fyfan vad bra dom var live! Jag ångrar inte någonting, det var de mest värda pengarna jag spenderat det här året på resan och maten och biljetterna. Fyfan vad bra dom var, och ni som inte såg dom på fryshuset i stockholm missade verkligen något stort! And what happens in Stockholm stays in Stockholm, right? haha

från grullishen.blogg.se ( aka GABBE ) thihi

 


Kommentarer
Postat av: Kalle

Varför åker du aldrig bussen? ;__;

2009-12-02 @ 23:48:09
Postat av: Viktoria

Svar: GLEE ÄR BÄST! :D

Är så glad att få se dubbelavsnitt idag :D



Självklart skriver jag när jag har sett det men det blir efter BTVS,så blir efter 18 :)

2009-12-03 @ 15:07:00
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0