mysis


un mini update to the people :)

igår gick jag på stan och sen fikade jag med linnea och sen på kvällen chillade jag och agnes in mi casa.
vi fikade och åt och åt eftersom mina clasmates hade lämnat ganska mycket fika sen torsdagen, hehe
vi tjockade oss, och sen blev vi sjukt taggade på att se den lilla sjöjungfrun, sen kom linnea.
vi såg den och myste och hade allmänt trevligt :) sen såg vi oc oxå- SO NAJS!!
idag har jag tråkat- städat och inte gjort så mkt. sen på kvällen skulle vi åka i pulkabacken
och göra massa kul- men det blev inte av, av någon konstig anledning.
men jag var iaf med linnea :) vi chillade,pratade,såg biggest loser och myste :)
vi använde även photo booth- mkt trevligt.
vissa bilder vart helt ok- men vissa verkligen inte helt ok :) HAHAH menmen!
haha- fina bilder i photobooooth

Kommentarer
Postat av: linnéaj

cooooolaste :)

vi drar pulkabacken tjosan senare på lovet!!!

2009-12-22 @ 01:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0