TACK TILL LINNEA RÅDAHL

i går fikade jag med linnea- och skulle egentligen skulle ha publiserat dehär,lite för sent menmen

 

sjukt stort tack till den tjejen- hon är så himla underbar.
vi hade inte träffats på jättelänge och idag så fikade vi ihop.
vi pratade konstant i tre timmar och det var verkligen så trevligt.
oj vad jag tycker om den tjejen- som är verkligen så inspirerande!
hon är så sjukt mogen, och trevlig och kreativ och hur skönt som helst!
du är så fantastisk och jag tycker verkligen om dig så sjukt mycket!
jag är verkligen glad att jag känner dig, och har lärt känna dig så sjukt bra !
även fast vi inte ses så mkt nu så är det ändå så bra, för du känner mig verkligen !!
vi måste verkligen börja träffas oftare linnea- your the best!!
TACK

det här var typ nån av dom första bilderna på oss- i sjuan när vi var hur tajta som helst- TIDER !!
2006 ! haha


HAHAHAHAHAHAH

PUSS PÅ DIG LINNEA

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack min älskade!! klart vi ska, vi får höras efter jul osså får vi koka ihop någoot roligt :)

pussar

2009-12-22 @ 12:22:15
URL: http://mindonhold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0