en gånger två gånger, tre gånger, fyra- har inget jobb och inga penger till hyra,-ahhhhhh,så jäkla PUNK-hejhejehej

HEJSAN.
jag hade skrivti kalrt det här inlägget men då kom my och dampade så nu måste jagskriva om.
min helg har varit, mysigt,sova och film.
i fredags var jag med agnes,gabbe,&frida och tjillade.
det var mysigt och trevligt.
sen var jag hemma och tittade på film. på söndag sjöng jag och min kör på ålidhemskyrkan.
det gick bra o ch det var jättekul, sen fikade jag med pappa och drack en kaffe latte, TUFFT.
i går hade jag studie dag men då väcktres jag klockan sju av domma byggarbetare som arbetade i vårat hus.
men sen så såg jag på film pluggade och tjillade,.'
HEHE- jag tänker blogga lite senare om alla filmer ja har sett i helgen-filmtips-
nu har vi matte PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0