why are're beeing a dickhead for?


i går sov linnea hos mig och vi myste och såg film och hade trevligt.
vi såg en triller, som heter prom night och var jättejättebra- dvs, jätte läskig.
det här var verklinge första gången jag gick upp i tid och han fixa mig och hann med bussen, på en onsdag!
jag sover ju alltid hos papi då och då orkar jag inte gå upp- men linnea gjorde det! :) thihi- det var kul.
jag frida agnes åkte till flott för att kolla rean, jag blir så arg för att jag ska spara mina pengar till indein, det fans hur mkt saker som helt, och det var verkligen HUR MKT FOLK SOM HELST ! ojojoj. men vi köpte inget.

onsdagen, den var väll varit sisådär.
jag förstår inte vad dom håller på med och man blir bara arg och irriterad och sårad för jag förstår inte varför.
HAHA- min ipod är verkligen så braaaaa!!
jag gick hem från bussen och var arg, och tänkte typ på det och då satt e jag på min ipod-
 då var det en låt av kate nash som hette dickhead, lyssa på texten! SÅ KLOCKREN.


nu måste plugga,för det är bara litelitelite tid kvar innan jag åker till INDIEN ! yey- helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0