jag är en tomat.

den här dagen och veckan har varit jobbig men nu den är över känns det bra.
det gick dåligt på svenska nationella och jag suger på att skriva saker osv.
men men- skit samma!!
men sedan gick jag mamma och hanna och skulle sola, förbereda huden för indien.
jag visste att jag lätt bränade mig, men inte så lätt- jag solade för 30 kronor, ( 12 minuter )
och nu inser jag hur lätt brun och blir- jag är röd över hela kroppen,TOMAT.
menmen, jag hoppas jag blir brun och inte röd i indien. vi får la se.

DET SNÖADE SÅ MYCKET IDAG- och det gör mig så glad !
jag älskar snö och vinter, hoppas det finns snö kvar när jag kommer hem från indinen.
den här veckan hade jag trott att den skulle vara jätte jobbigt, men nu när det är över var det itne så jobbogigt.
imorgon ska jag,agnes och frida tjilla och mysa.
vi ska läsa frida tidningar och vara allmänt töntiga och tjejiga.
det kommer vbli jätte mysigt.Aquamarine.2006.Swesub.DVDRip.Xvid-monica112

nu ska jag snart sova, men nu ser jag en jätte töntig film,Aquamarine,gabbe hade skrivit om den på sin blogg så
då tänkte jag ladda hem den. den är mysigt,tjejig och töntig- justnu simmade en tjej med delfiner (A)
haha-PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0