paracut.

patetiskt. jag säger inget mer än bara patetiskt. nu orkar jag itne mer !
meniaf, lördag ! VARFÖR KUNDE JAG INTE ÅKA SNOWBOARD!?
jag blir arg artt det är så väder, åså får jag (jag vågar inte åka för att jag ska bryta benen innan indien ) åka.
jag hoppas det är lika bra väder på påsklovet.

nu har jag packat klart till inden, nästan. men min familj är ju knasiga!
dom tycker inte att vi ska ha med oss någonting alls typ, "för vi ska köpa kläder där"
jag hade packat klart min väska, men sen kom mamma och då var jag tvungen att packa ur hälfetn typ.
men vi får hopas på det bäst, och som många vet så är jag en overpacker. HAHA
jag packar alltid för mkt, men det är för att jag kan inte bestämma innan vad jag ska ha på mig,
 utan jag måste ta med altenativ, typ hela min garberob för jag att ska kännas bra!
men vi ska köpa kläder i indien, för det är så varmt, och luftfuktighelten är så hög typ.
MEN, det kommer bli bra- ikväll ska jag vara med mina sörmjöle vänner och mysa :) PUSS

det här var när vi skulle till stockholm i FYRA DAGAR min väska var full.
ni förstår att jag brukar packa lite för mkt kläder :) haha

Kommentarer
Postat av: agnes & gabbe

VI ÅKER NÄR DU KOMMER HEM! :D

2009-02-15 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0