india


nu sitter jeg po ett internet cafe i indien.
verldigt k\skuttigt och varmt men det fubkar ! jag har typ velatr ha internet hela veckan men jag inte vogat go hit :) haha
men alt her er so BRA !
vi bor i en liten stad i norra goa. vi bor po ett liten men mysigt hotel som inte er so stort, men med smo balkonger och pool och det er helt okej :)
vi bor typ hem mintuer fron stranden.
den er jette long och vi har alltid stolstolatr typ nermast vattet. det er alltis jette stora vogor !
shoppingen er inte so stor, men billig :)
jag har typ bara kotp halsdukar och veskor :)
allt kostar typ mellan 20 till 60 kor\\ronor och mat po restaurrnag kostar typ 20 koronor.
det er jette mysigt har, alla er snella !
jag er einte brun ( en ) bara brand typ men :)
vi har ju en vecka till oxo.
imorron ojker vi till en annan del av goa, der det bara kommer vara sol och bad typ!
jag sknade typ allt hemma forut, men nu har dety gott over. ! jag kommer hem torsdag po sportlovet tror jag ! :D

det er SO VARMT HAR !
det er typ fron 32 till ibland 40 grader, so man mobste typ ligga po stranden eller bada for annars klarar man det inte !
och imorsre var det 26 grader, och do tyckte vi det avr jette kallt ! HAHAH
vi var po en utflykt oxo der vi red och badade po elefanter och treffade apor ocyh massa annt ! :)

det er verkligen bra, och jag har jette mkt bilder sen !!!! men dom hera er bara fron min kamera och dom suger
nu moste jag springa< HEJ DOEEEEE :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, gud vad kul att du uppdaterar/lägger upp bilder och att du har det bra där borta..

här hemma är det också bra. vi har kört alla föreställningar nu och det har varit verkligen sjukt kul. synd bara att du inte fick se det, men du får ju i alla fall vara i solen och bli brun.

hoppas ni får en fortsatt trevlig semester så ses vi sen när du kommer hem.'

många pussar och kramar / Linnea

2009-02-25 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0