byebyebirdy


tråk.trött. ont i magen.
det är konstig hur olika man kan känna sig på en och samma dag.
ena stunden kan man vara jätte glad, men bara nån sekund efter när någon person gör, eller itne gör något så blir det helt annorlunda. hur ena studen, är man glad och skrattar, men sedan när man tittar upp slutar man att skratta.
det är så konsig, att man kan bli sårad av någon person, som verkligen inte gör något alls...

men nu är jag över den där saken, det har gått en vecka, i'm over it.
nu är jag glad. gabbe är glad, jag är glad för gabbe, agnes och jag är töntiga när vi står och boxar i luften, men vi är glada.
man ska bara räkna, och komma ihåg det roligaste som hände under en dag. inte det onödiga stunderna, dom roliga.
YEY, imr fredag men syslöjd,sluta tidigt,packa och bara mys med vänner! FEEEEEEEEL GOOOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0