vad hände igår, vad hände går?

nu sitter jag i min säng och äter godois.
jag kom nyss hem från en, en&enhalv timmes promenad med linnea. det var skönt att komma ut, röra på sig- få frisk luft ocg prata om allt som hände igår.
det var HUR KUL SOM HELST i går. verkligen, det var v så länge sen något blev så lyckat, the perfect ending innan indien.
det var riktigt kul, vi pratade men alla som lanade och jag spelade cs och var inne på apis osv HAHA
jag måste ursäkta dom andra inläggen nedan, jag kommer inte ihåg när jag skrev dom och jag vet inte vad det står,
och ni får ursäkta stavningen!  nej, det var kul- förutom att jag fick ont i magen för jag hade itne ätit nått, menmen.
det var hur kul som helst !
men iaf, idag äre bara plugga plugga plugga som gäller.
nu har jag packat klar och jag har spanska prov imt som jag inte kan så det blir det och so.
men JAG KAN INTE FATTA DET, 2 DAGAR KVAR ! 35 grader i luften och typ 29 i vattnet.
inte helt fel :)
nejmen, imr blire prov och konfrontation tror jag- och på tisdag blir det paradisbadet, yey!? men vi får hänga på stan ist :)
nu ska jag kila, HEJS :*



jag och linnea har varit med om mkt tsm, hon är verkligen den bästa ! tack till linnea !

Kommentarer
Postat av: linnéa

riktigt lyckat igår, ja! kommer sakna dig järnet när du är borta! du är bästaste <3 pusssss!

2009-02-15 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0