Didnt we almost have it all When love was all we had worth giving? The ride with you was worth the fall my friend Loving you makes life worth living Didnt we almost have it all The night we held on till the morning You know youll never love that way again

hmm, school.
det kändes bra.
en dag räcker gott och väl, sen helg.
det var ingen speciell dag i skolan men efter gick jag&linnea på stan
och sen kom maja och vi gick och åt och snackade typ hur längee som helst.
roligt att träffa henne igen,det var så länge sen...
kändes itne så bra när vi inte snackade, men nu känns deet bra.
lungt, bra, mysigt.
it's feel good to be back on track

snowboard imr- verkligen sjukt taggad och glad.
jag hopppppas det blir en bra dag osv.
TAGGGAH- :)


   
   
  WEARD
SNOWBOARD IMORGON yeeeeeey 

Kommentarer
Postat av: agnes

JAG VILL OCKSA AKA SNOWBOARD!!!!

du ska plagas med mig nar vi kommer hem!

VI ses pa onsdag! (jag ar bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun)

2009-01-10 @ 02:57:41
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0