get to dancing,singing,jumping,leeep- get to shut it make it loud,make his praise glorious.




GOSPEL I MITT HJÄRTA.
jag tycker synd om dom som aldrig har sjungit-
eller aldrig sjunner gospel.
det är verklinge värdldens känsla och värsta stämmning.
jag älskar när sjunger ut och det är trångt och varmt och alla
har ont i fötterna och alla är glada och alla är sjukt taggade!
till alla som itne har gjort det ,SJUNG GOSPEL.
det är verkligen en upplevelse och det är itne bara att
sjunga i vanlig kör utan något mer!!!
idag gick jag upp halv sju och kom nyss hem.
har sjungit hela dagen,det var varit jobbigt och man är så trött och less-
men sen när man står där framma och alla bara sjunger och alla bara
taggar alla står upp sjunger och är så glada.
då känner man att all tid är värt det !
DET ÄR SÅ KUL- tack å lov att jag har joy & musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0