i love mi ipod en thi hills

tack för min ipod.
den är bra. musik är verkligen bra.
den rymmer verkligen allt, den är fin
men det dåliga är att jag inte har fått in några filmer på den än, men jag jobbar på det.
jag har ett avsnitt av 90210 men nu har jag sett det typ 200000 gånger så jag måste lära mig lägga in nya.
nu ska jag egentligen sova,för imr äre skola- första med definitivt inte sista gången iår.
jag är itne trött, me jag msåte försöka, kvart över sex siktar jag på att gå upp imorgon,
 men troligen blir det nog tio i sju som vanligt :)

THE HILLS.
ännu ett mtv program jag är kär i .
det är ju season 4 som går nu, men jag är på säsong tre nu. 
jag har sett 1&2 och halva tre på typ 2-3 dagar nu.
så jag är rätt inne i det nu.
men det är bra , det är bara 20 minuters avsnitt och det är drama,drama DRAMA- all the time.
but, I like it.

men jag ska inte se nått mer ikväll, nu äre slut sett och nu ska jag stänga av datorn.
skola imr, men sen äre helg, så det känns bra.
jag måste köpa massa saker, men måste göra det på H&M för jag har typ tusen kr presentkort där
och jag ska spara alla mina cash till INDIEN, om typ lite med än en månad- GALET.
CLARA- att åka till backen skulle vara AWESOMEEEEEE! i miss you.

men iaf, GODNATT.
THE HILLS

right now, är inte lauren and brody tsm men dom flörtar typ hela tiden men jag vill bara att dom ska bli TSM.
haha, i'm sutch a GEEEEEEEK- goodnight people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0