I'm coming up only to hold you under I'm coming up only to show you wrong And to know you is hard and we wonder To know you all wrong, we were

stockholm,stockholm stockholm.
nu är jag hemma i sthlm och jag kom igår morse.
igår var jag trött, efter nyår- det tog ett tag att komma tillbaka- åas jag var mest hemma ch tittade på the hills :)
men idag har jag och min syster varit väldigt effektiva och slösat pengar och gått på stan.
jag hittade ganska många bra saker, mest rea- två tjocktröjor, ett par byxor en tshirt.
vi åt sushi och jag länktar tillbaka till JAPAN, verkligen ! och jag är sur att jag itne har fårr mina kimono bilder.
meniaf, vi gick på stan hela dag och gick typ igenom varje buktik i hela stockholm förutolm gallerian som vi inte hann till,
det kanske blir på måndag eller så :)
men iaf, sen såg vi titanic - finfin film ! haha, klicka här,
det är en as skön parodi, (klicka på 5an oxå ) thhihii

men iaf, imr kommer mina kusiner och då blir det mys för hela högen.
dom är verkligen dom bästa och dom söstaste i hela världen ! jag ska ta bilder, jag ska försöka.



ett par vanliga svarta byxor


en svart tröja från monki (klicka) sida 10 nedersta raden,fyra från vänser


+ blått nagellack- .

plus en korall färgar tjocktröja från staduim, :) det blir säkert mer.

ska kila nu, vi hörs PUSSHEJS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0