IT'S SO FUCKING HARD !!!

IT'S SO FUCKING HARD!
jag vet inte vad jag ska välja.
för ett tags sen var jag nästan säker på att jag skulle välja arena
men nu när jag har tänkt på det pratat med folk så känns minerva rätt igen.
sklillnaden är att arena känns superslappt, oc hvisst jag kan läsa muisk osv men ändå.
minerva känns bra, jag har tänkt om lite och valt lite lättare och roligare kurser.
det var typ så att på midgård måste jag typ välja bort vissa saker jag vill läsa för att det inte går att välja alla.
men på minerva kan jag läsa allt jag vill utom dom roligare ämnena.
men nu känns det nästan säkert på minerva.
men jag kommer säkert ändra mig.

kurserna jag inte kan läsa på minerva som jag skulle läst på midgård;
kultur-&idékunskap
ung företagsamhet
musik ( emsemblemusik &skapande verksamhet)
journalistik (ljudmedier A & textkommunikation)  
    <-men på minerva kmr jag läsa,
                                                                                             mediekommunikation&kanske multimedia

kurserna jag inte kan läsa på midgård som jag skulle läst på minerva;
företagsekonomi A              <- men på midgård läser jag ung företagsamhet
geografi A
idrott&hälsa B
vetenskapteori
internatinell ekonomi
kasnke relogin B eller

det är samalagt och det är itne bara dom jag har valt utan alla samalagda. Så nu är plus för minerva men det var det itne för ett tags sen.När jag skrev förra inlägget kändes det mycket mer för midgård. men jag ska tänka på mig själv, och inte bry mig om vad nån annan tycker. bara vad som är bäst för mig !
Men jag hoppas att mitt prat med syon&mamm den 20e  och alla öppethus jag sak på kommer hjälpa mig att göra beslutet.
jag hoppas det kommer bli bra iaf ochnu ska jag titta på nått kul,kasnke läsa.
PUSSHEJS,godnatt.


Kommentarer
Postat av: agnes

när är det besök på arena-natur? : )

2009-01-15 @ 23:24:14
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ah alltså det är svårt, men hoppas att du kan bestämma dig! och vilket det än blir så blir det säkert skit bra :)

2009-01-16 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0