JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

JAG HATAR ALLT MED GYMNASIE VALET!
gaaaaah,jag var typ nästan säker förut men nu är KÖÖÖÖÖRT.
ingenaning vad jag ska välja nu.
fasst det står mellan två program.
ARENA ELLER SAM.

Arena:                   
skulle vara tre roliga år.
det skulle vara lättare och samtidigt som
jag läser kurser jag behöver läser jag roliga saker.
men det dåliga är det är att jag inte kan läsa allakurser som jag skulle vilja läsa.
plus att det är så många tjejer på klassen.

SAMHÄLLS:                                                                                                   
det skulle vara jobbigt !
Men många bra kurser och jag läserallt jag behöver och jag kommr bli bra.
men det blir nästan bara plugg varvat med ännu mer plugg ämnen
och det ända jag gör kommer vara att plugga.
inga roliga saker som man får göra nått annat.
men det är bättre kurser, och det är smartare va.
Jag kommer lära mig mer och bättre lärare och resurser.
jag har mer kurser som jag måste läsa som jag på arena måste välja till.

Arena skulle vara roligare för jag kommer typ välja musik och journalistik som roliga saker och sen vanliga saker.
På sam läser jag fler kurser och bättre och kanske roliga kureser, men det mest "roliga" och "estetiska" som jatg kommer läsa är typ friskvård.
men nu låter det som om jag inte gillar sam men det är bättre kurser och lärare där men det kommer bli hårdare.
och arena känns bra roligt men inte lika seriöst och bra,slappare osv.

JAG VET INTE ALLS.
nu ska jag skriva upp alla kurser jag ska läsa på arena/sam och jämnföra dom och skriva en PLUS och en MINUS lisa för båda.
hoppas jag vet innan jag ska välja den femte februari.

HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: agnes

2:a februari, MIlle. :)

2009-01-15 @ 19:29:55
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: signe

vilken skola vill du gå sam på? :)

2009-01-15 @ 20:32:16
Postat av: Linnea

Tror det är den 5:e det är gymnasievalet inte 2:a. Men alltså vad vill du själv? Vill du ha det slappt eller vill du ha lite mer plugg och utmaning osså bestämmer du efter det. För det är ju två jätte bra linjer och du vill båda. Men hur mycket kommer du att orka satsa?

2009-01-15 @ 21:04:48
URL: http://lenejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0