let's dance to joy division...

igår såg jag och linnea taken, som var super br och leskig och hemsk.
nu är jag i skolan och ångrar att jag ska åka utomlans för att jag måste ta hem hur mkt som helst.
ursh, jag gillar det itne.
nu lyssnar jag på låten baby, men pnau son är bra.
nästa fredag ska jag och linnea gå på premiären av I TAKET LYSER STJÄRNORA, som kmr vara så bra.
och nu har jag snart övertalat agnes&gabbe att vi ska se låt den rätte komma in på lördag, TAGGA.
mkt bio.
i helgen ska jag plugga och vara med mina kusiner och mamma fyller år så då blir det party.
nu sitter jag agnes och gabbe vid var sin datorn i bibblan och bloggar,
asmoget.

nu ska jag göra nått kul, kolla lite på film kasnke, PUSSHEJS



den här låten är jätte bra, okänt band men verkligen bra,.
yey, LYSSNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0