linnéa x2

I don't care if monday's blue, tuesday's grey and wednesday too ,thursday I don't care about you
IT'S friday, I'm in love

denna fredag har jag hunnit med mycke trevliga saker.
skola- alla töntar på tc vet att det var en till rökbomb.
jag taggar nästan måndag för att få en uppföljare.
sen hade jag vi skridskor- DET VAR KUL.
agnes&jag hade en perfect lektion och sen vare spinning.
det är sjukt jobbigt men när man är klar känner man sig duktiig



jag och linnea&linnea som gick på bio sen-
I TAKET LYSER STJÄRNORA ( perimär )
asså- den filmen var jätte jätte bra.
det säger jag om alla filmer,men den här var verklinge värd att se.
jag skulle rekomendera att läsa boken oxå- den är jätte bra.
den typ nästan bästa saken var SNYGG SNYGGE SNYGG SAKKE = SAMUEL HAUS = TSATSIKI
hehe- det var nästan bara tjejer i salongen och första gången man såg sakke hörde man verkligen ett stort NAW- oh alla tjtjer vart helt glada och iaf jag vart typ jätte glad och busigt varje gång jag såg honomhttp://www.itaketlyserstjarnorna.se/.
men han var itne det viktigaste- HEMSIDAN
FILMEN VAR JÄTTE BRA OCH DET VAR VÄRT OCH SE OCH DET ÄR MIN NYA FAVORITFILM !
:)

i morgon ska jag till övik på kör dag hela hela dagen, kommer bli jobbigt men värt det !!!
nu ska jag se antingen angus,thoungs and perfect snogging, tjenare kungen, benjamin buttom,bride wars eller låt den rätte komma in  ! jag får se- PUSSHEJS


Kommentarer
Postat av: agnes

har fixat din text nu(=

(SNYGG TZATSIKI!!!)

2009-01-31 @ 15:15:46
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0