minerva,minerva,minerva.

NU TROR JAG ATT JAG HAR BESTÄMMT MIG.
SAM PÅ MINERVA :)
jag kan itne säga att jag är helt helt helt säker, men ändå 90 % tror jag!
idag skulle jag och gabbe&agnes vara på praso på minerva, men dom kom itnte så jag var själv.
men fuckthem, jag klarar mig själv tänkte jag.
mkt pinsamt var det att sitta där i lobbyn själv och itne veta vad som skulle hända.
jag visst inte, om nån skulle hämta mig, eller vem osv,
och det var andra person som skulle på praso oxå men iaf,
jag satt det där själv,men då kom carro!!
hon går sam och sen då fick jag vara med henne hela dagen istället för någon jag inte känner!!
det var SÅ SKÖNT,att vara / följa efter någon jag kände!

jag var där hela dagen, och jag tyckte verkligen om skolan!
den var fin,ren,enkel.
den kändes vuxen och det verkar vara brao folk typ.
jag suger på att beskriva saker.
men allt var typ bra- och jag kan verkligen se mig själv gå där.
MINERVA HERE I COME- soooon I'll be there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0