sweet marie.

hemma idag. skönt att itne skolan började idag.
jag sitter med datron i knät,tittar på veroncia mars,snyter mig dricker te och väntar på att the hills ska ladda klart.
jag är verkligen sjuk och det suger. jag vill ju åka snowboard i helgen, men vi får väll se hur det blir med det.
jag missade att lyssna på timo räisenens live igår på p3 live session klockan halv tio.
det var för att när jag skulle flyga hem ig¨r från sthlm så gick det inte att landa i umeå för det var  så dåligt väder så vi fikc åka till övik ist och fick vänta där typ en timme och sen fick vi åka buss hem yey.
jag kom hem typ tre timmar senare än jag skulle gjort egentligen.
men iaf, ROBYN är på tv ikväll, i tvåan klockan åtta, en livekonsert från L.A- det känns taggat.
men det suger att det är GRAMMISGALAN oxå ikväll-klockan åtta- menmen, jag får väll sappa i mellan.PUSS

ÅRE 08 !


TIMO vs ROBYN tonight !

Kommentarer
Postat av: Claris

jag ska till backen i helgen, du kan gärna föja med om du har lust :)

2009-01-08 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0