trött.

oj.
idag har jag bara pluggar pluggar pluggat.
nu har jag gjort hälfen av allt jobb på spanaskan. jag har skrivit typ tre sidor svenska om japan och nu håller jag på att översätta det till spanska- kommer ta ett tag men jag hoppas det blir bra och att jag hinner !
jag har skrivit och lyssat på piaf,the go tema! & soundtracket till grease& markus krunegård ! :) haha

HELGEN,
min helg var varit bra- jag har itne alls pluggat lika mkt som jag hade planerat att jag skulle göra.
men i fredags körde jag och gabbe spinning och sen gick jag på luff och träffade lite människor.
hmm,det var inet alls lika bra som det brukar vara,hoppas det blir bättreeeeeee !
lördag,jag,gabbe&agnes gick på östra på öppet hus.
det var fint och bra där. BTW- jag ska skicka in mitt gymnasievalsak nu snart typ :)
1. SAM- minerva 2.Arena 3.SAM -östra 4. Natursam-draggen.
trot att det kommer bli så, men aksnke byta plats på  2&3 men det blir ändå mineerva så spela roll :)
iaf-
efter östra gick vi itne till stan och vi hade taggat att vi skulle se Låt Den Rätte Komma In på bio.
men då var det dyrt plus att mina vänner in fick komma in för dom var för små och hade itne leg.
sen surade vi, och sen skulle vi åka hem till agnes och se filmen iaf.
agnes hade laddat hem den så vi tänkte tjocka oss den.
åså färgade vi agnes hår, men då blev det grått och då blev det lite deppat stämning och
sen han vi itne se någon film för att vi skulle åka in till stan och se industri royal men folk.
så åkte vi till hamis och hade kul med massa människor som var snälla.
söndag- drömmde jag massa hemska saker, som alla i min klass mobbar mig för.
jag pluggade pyttelite men sov mest..

så var min helg.
nästa helg ska jag på fredag på bio med linnea-i taket lyser stjärnorna och sen ska
jag och min kör åka på kör dag till övik hela helgen.
YEY- bioglogi&svenska NATIONELLA prov nästa vecka.
aja- gansak länga kvar ! :)
 GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0